Pages

Friday, 31 May 2013

[KANTOI] Facebookers Pakatan Yang Hina @PDRMsia

Facebooker Pakatan yang menggunakan nama samaran rakyat Anarki ini sering tampil dengan komen-komen pedas yang rutinnya mengutuk dan memfitnah kerajaan.
Terbaharu, Nuramin si sotong yang kelihatan lembut ini mencapai tahap melampau pabila secara terang-terangan 'menganjingkan' Polis DiRaja Malaysia dengan cara yang cukup melampau dan menghina.

Satu pesanan , jangan jadikan kebebasan dalam media sosial ini sebagai tiket untuk sesuka hati berkata apa saja tanpa ada hadnya..

Apa tunggu lagi, Anarki yang digambarkan ganas dan kasar sebnarnya serupa NYAH ini nantikanlah kunjungan polis ke kediamannya..


Macamlah mamat ni sempurna sangat...inilah model yang dikeluarkan oleh manusia yang sesuka hati membuat demontrasi untuk memuskan hati manusia yang gila nak jadi PM Malaysia.
 

2 comments:

... said...

Salam kawan2...minta jasabaik untuk sebarkan pada kawan2 yang lain ye...terima kasih..."Saya Mohd Nuramin Bin Mohd Said telah di fitnah dan menafikan sekeras-kerasnye bahawa laman sosial Facebook, Twitter, Blogspot dan macam-macam lagi laman sosial yang tersebar berita tentang saya itu adalah tidak benar & bukan milik saya..Laman berkenaan telah dicipta oleh individu yang tidak bertanggungjawap..Berikutan ini, laporan polis telah saya buat pada 30 Mei yang lepas merujuk no report 002349/13..Saya juga sudah membuat report kepada SKMM untuk bantu menyiasat kes ini...Semoga segala urusan di permudah kan...INSYAALLAH..terima kasih..Amin..." http://beliabangkit.blogspot.com/2013/05/anarki-saya-teraniaya-mohd-nuramin-bin.html

... said...

Menuduh orang lain dengan tuduhan kafir atau sesat adalah dosa yang besar. Jika kita tahu bahawa seseorang tidak kafir atau sesat atau fasik, tetapi kita sengaja menuduh imannya yang sah itu sebagai kafir atau sesat, atau menuduh dirinya yang tidak fasik itu sebagai fasik, maka tuduhan itu kembali kepada yang menuduh. Sabda Nabi s.a.w:
“Sesiapa yang memanggil orang lain dengan ‘kafir’ atau ‘musuh Allah’ sedang dia tidak begitu, maka tuduhan itu kembali kepadanya (penuduh)”. (Riwayat al-Bukhari dan Muslim).

Post a Comment

Share

Blog Archive

PING BUSUK !

Ping Je

Labels