Pages

Friday, 19 July 2013

#PRKKualaBesut : Sungguh Memalukan Apabila Calon PAS #N01KualaBesut 'Zip' Mulut


Sungguh memalukan apabila calon boneka PAS yang merupakan seorang kontraktor 'Kelas A' ini diberi kata putus supaya beliau 'zip' mulut dari membuat kenyataan kepada pihak media dengan alasan "takut DI'SPIN' oleh media". Alasan beliau sungguh tidak munasabah sama sekali.

Adoi.. Kenapa calon-calon lain boleh? Aku rasa mesti ada 'something' yang tersirat disebalik arahan yang diterima oleh Che Long ni. Ke Che Long takut terbuka pekung di dada. 

Sungguh berbeza dengan calon dari BN iaitu Tengku Zaihan Che Ku Abdul Rahman. Jika dilihat dari sudut fizikalnya sudah nampak ada ciri-ciri kepimpinan dalam dirinya. Dia juga berpelajaran tinggi dan berani untuk beramah mesra bersama penduduk walaupun beliau masih muda.

Inilah calon yang kita perlu masa sekarang ini, iaitu seorang calon yang BERANI dan bukannya calon yang PENAKUT. Macam mana nak memimpin Kuala Besut ni kalau diri sendiri pun tak ada ciri-ciri kepimpinan yang rakyat nak. 

p/s : kalau aku jadi che long, dah lama aku tarik diri dari bertanding. Malu kt orang je. Che Long tak layak untuk menjadi wakil rakyat di Kuala Besut.

0 comments:

Post a Comment

Share

Blog Archive

PING BUSUK !

Ping Je

Labels